środa, 20 kwietnia 2011

Miłość Wieczna Nieśmiertelna

Każdy z nas pragnie miłości. Ona uskrzydla. Chroni nas przed niebezpieczeństwem. Tak bardzo kochamy ... na wieczność tą osobę .!!!!




Jeśli zwykła kłótnia nie może nas rozdzielić jesteśmy dla siebie stworzeni. ,, Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości '' . Jak można rozumieć tą tezę .? Kiedy się zastanawiam coraz bardziej jestem pewna, ze chodzi w nim o wzajemne uczucia bez żadnych zobowiązań. Czyli jeżeli kocha to naprawdę i szczerze. Jak bardzo ja bym chciało by tak było ...!!!  . Pamiętam historię, która opowiadał mi pewna osoba o swoich rodzicach . Mężczyzna był w wojsku i ciągle myślał o swojej dziewczynie. Specjalnie dla niej uciekł stamtąd by się jej oświadczyć. Czy to nie piękny dowód miłość tej wiecznej, nieśmiertelnej  ?!...

Kochać to znaczy szanować , nie być zazdrosnym o byle co..,, Miłość jest jak światło gwiazd, nie umiera nigdy ''.Być kochanym , kochać to wielkie słowa lecz czasem bardzo ważne dla nas . ,,Bywa , że pierwszej miłości się nie zapomina , ale ona zawsze się kończy '' .Nie zawsze ten cytat może być prawdą . Dowodem na to jest na przykład starsze małżeństwo, które byli swoja pierwszą nie zapomniana miłością . Jakie to wzruszające gdy widzi się parę starszych ludzi idącą za ręce . Nie wstydzą się siebie pomimo wieku ..


Miłość zawsze pozostanie nieśmiertelną , wieczną .!!!!!!! 








Dedykacja dla mojego kumpla dzięki, któremu miałam wenę ;D.. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz